Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Ημερολόγιο Ιουνίου.

Πως τα φέρνει έτσι η ζωγραφιά του κύκλου της ζωής. Εδώ και μέρες ήθελα να γράψω άρθρο για την αντιπροσωπευτική δημοπρασία και γενικότερα για το διεθνοποιημένο σύστημα της αγοράς που κυβερνά ζωές σε αριθμούς τραπεζικούς.

Λύση ψάχνουν όλοι και οι προοδευτικοί «αριστεροί» εκ παραδόσεως σε πολλά σημεία παραδόξως συμφωνούν ακριβώς με το σύστημα της αγοράς , το παρατηρώ και στο μαλακισμένο το Facebook, όπου η αηδία της κάθε συζήτησης οδηγεί συμπληρωματικά σε κάθε τύπο θεσμικού πλαισίου που κυριαρχεί στην προπαγανδισμένη διεθνή κοινότητα(και όχι μόνο ελληνική).

«Το εξωτερικό μην το πιάνεις» Λόγια σοφών ανθρώπων σε συζητήσεις στο νετ.  Το εξωτερικό δεν πιάνεται είναι εξωγήινο όπως ο Άρης! Δεν λειτουργούν εκεί σύμφωνα με τους νόμους που καθορίζει η αγορά, νόμοι που δεν περνούν από κανέναν λαό ούτε καν την συγκατάθεση της υποτυπώδους δημοκρατίας δεν έχουν, κι όμως εκεί είναι αλλιώς, είναι εξωτερικό. Σου λέει. Σαν τα αρχίδια μου τα δυό. Κανείς δεν ισχυρίστηκε ότι η Ελλάδα δεν είναι ιδιότροπη περίπτωσιν. Όμως….. ας μην το συνεχίσω. Στο επόμενο.

Σήμερα θέλω να έχει το μπλογκ ρόλο ημερολογίου και όχι τον ρόλο που είχε πριν. Καθαρά ημερολογιακό. Γιατί όλοι στην ζωή έχουμε το ημερολόγιο το άγραφο κυρίως, και λίγο και από αυτά που γράφουμε. Γράφω επιτέλους, από θέση ισχύος. Ήρθε μία στιγμή που είμαι δυνατός επιτέλους, τον μίζερο κοιμισμένο κόσμο τον κατέστρεψα. Μια ζωή τα ίδια λόγια να 
μου λένε, έχω βαρεθεί τον κόσμο και όλα μου φταίνε. Λέει εύστοχα το γνωστό τραγούδι.

Όταν αλλάζεις προς το καλύτερο κάποιοι ενοχλούνται. Αυτοί που ήταν κοντά σου όσο έκλαιγες δυνατά σε άκουγαν με χαρά. Σταμάτησα όμως. Και άρχισαν να κλαίνε αυτοί. Είναι η μεγαλύτερη ευτυχία του να γίνεσαι υγιής και να ξεγυμνώνονται οι άνθρωποι δήθεν φίλοι σου. Πραγματική απόλαυση. Το έζησα με την καρδιά μου. Όμορφο να ζεις!

Άκουσα στο μεταξύ διάφορες προσβολές όσο ήμουν στα άδυτα του μικρού θανάτου. Αλλά ο ανώτερος άνθρωπος πρέπει να αντέχει τις προσβολές των κατώτερων (Ευριπίδης, 480-406 π.χ. Αρχαίος τραγικός)  και αυτό έπραξα απόλυτα και είμαι περήφανος γι αυτό.

Ας αφήσω εμένα όμως. Αρκετά.

Να εξηγήσω τη ζωγραφιά του κύκλου που κάνει η ζωή. Πολύ σημαντικό. Διαπίστωση συμπαντική αναγόμενη σε αστρικούς πλέον όρους. Όταν μεγαλοποιείς την ζωή σε αυτό το μαύρο αχανές. Είναι άγνωστο αυτό που δεν περιμένεις. Ελπίζεις βέβαια να είναι φιλόξενο και γλυκό. Κι αν δεν είναι;

Τότε πάλι δάκρυα, για άλλους λόγους όμως. Για κάποιον που αγαπάς πολύ και επιτέλους δεν είναι ο εαυτός σου!

Ναι, ρε μαλάκα, επιτέλους ξεφεύγεις από τα όρια του εαυτού σου και σκέφτεσαι αυτόν που μόχθησε για σένα, που έκανε θυσίες στην ζωή του, που έζησε για να ζήσεις εσύ. Είναι τραγικό όταν έρχεται εκείνη η καταραμένη ώρα. Απογυμνώνεσαι, γίνεσαι γελοίος.  Το φιλότιμο όμως βρίσκεται πάντα μέσα μου. Η αγάπη αιώνια, αυτή είναι πραγματική αγάπη.

Πόσο αλληγορικό να κάνω το ημερολόγιο μου; Δεν βγαίνει εύκολα. Είναι εκεί κάτι εργαστήρια και βγάζουν αποτελέσματα σε χαρτιά. Ένας σταυρός χαρακωμένος, σταυρώνει ολόκληρη οικογένεια, κόπους μιας ζωής, βάσανα, στερήσεις, χαρές και λύπες.

Έστω κι αν δεν σημαίνει τελικά τίποτα, απογυμνώνει την δήθεν ασφάλεια στην οποία ζεις ασφαλέστατα. Μπούρδες. Αν δεν είναι οι άλλοι καλά που αγαπάς, εσύ είσαι τελειωμένος όσο κι αν προσπάθησες να φύγεις από το δικό σου Γολγοθά. Ξένος στην ζωή.

Όλοι παίρνουμε έναν ρόλο σε αυτή την παράσταση. Ανεβαίνουμε στην σκηνή, τον ερμηνεύουμε και αποχωρούμε για πάντα. Παρά φύσιν αηδιαστικό. Αληθινό ρε!

Είμαι αισιόδοξος όμως. Ο κύκλος της ζωής θα κλείσει ευχάριστα σύμφωνα με την λέξη που λέγεται «Ελπίδα». Όχι θεός. Για μένα, αν υπήρχε κάτι τέτοιο δεν θα έγραφα τέτοια πράγματα σήμερα.

7 Ιουνίου  2011. Τρικυμίες θάλασσας στο μυαλό μου.

Αχ! Μόλις θυμήθηκα. Συμπληρώθηκε ένας χρόνος από την μυστηριώδη Αφροδίτη μου. Είναι καιρός να ανακαλύψω τα μυστικά της. Την λένε….. Έλενα. Είναι ωραία και ερωτικά ομορφότερη.

Αφιερωμένο στην υγεία ενός πραγματικού ήρωα!  Είσαι μάγκας! ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ! Αυτό που μπορώ να πω για σένα, και που ξέρω ότι θα έλεγες και εσύ είναι "Τι κρύβω μέσα στην καρδιά μου...."

Χαμογελάω και κλείνω.

(Η εικόνα δεν μπορεί να μεταμορφωθεί. Σφάλμα. Είναι ένας σταυρός.)


Δεν υπάρχουν σχόλια: